Wat zoek je precies?
Sluit menu y

Veel gestelde vragen

Finnik algemeen

Wat betekent de naam Finnik?

b

Finnik heeft een dubbele betekenis. Eigenlijk gebruikt iedereen het wel eens als je vind ik snel achter elkaar zegt. Het verwijst dus naar een mening, in dit geval een mening over auto’s, techniek of het proces op gebied van kijken, kopen, rijden en verkopen eromheen. Daarnaast is het een ludieke verwijzing naar het vinden van iets dat je zoekt.

Hoe kan ik me aanmelden voor Finnik?

b

Je kunt Finnik grotendeels gebruiken zonder account. Wil je toegang tot nog meer informatie of gebruikmaken van één of meer van onze producten dan heb je een Finnik profiel nodig. Hiervoor maak je gratis een account aan.

Is het aanmelden bij Finnik gratis?

b

Ja, het aanmelden bij Finnik is gratis.

Wat is de visie van Finnik?

b

Finnik is er van overtuigd dat we kunnen helpen om met meer zekerheid en goed geïnformeerd een beslissing te maken over je huidige en toekomstige auto. Van kijken, kopen, rijden tot en met het verkopen van je auto. Dit doen we door zoveel mogelijk relevante informatie te geven en producten te ontwikkelen die je autoleven gemakkelijker maken. Meer weten? Kijk dan op de ‘over ons’ pagina.

Van wie is Finnik?

b

Finnik is onderdeel van het familiebedrijf VWE Groep (VWE) en kan daardoor gebruik maken van alle kennis die VWE sinds de jaren ‘70 heeft opgedaan in de zakelijke markt als marktleider op het gebied van auto informatie en handige tools voor autobedrijven.

Kan ik ook werken bij Finnik?

b

Wil je een leuke baan of stage, stuur een open sollicitatie naar werkenbij@finnik.nl.

Kan ik de milieusticker retourneren als ik hem niet nodig blijk te hebben?

b

De Milieusticker wordt op maat gemaakt voor je voertuig. Zodra deze is verzonden kunnen wij de bestelling dan ook niet meer terugdraaien en het betaalde bedrag niet retourneren.

Finnik profiel

Waarom moet ik een Finnik profiel aanmaken?

b
Met een profiel kan je gratis je auto adverteren, het volledige Finnik Autorapport inclusief financiele gegevens opvragen, alerts over jouw auto ontvangen en gebruik maken van Finnik Fairpoints.

Hoe maak ik een Finnik profiel aan?

b

Een Finnik profiel aanmaken is heel makkelijk, klik boven in beeld op aanmelden en meld je aan met een e-mailadres en wachtwoord. Nu hoef je alleen nog je account te bevestigen door de link in de bevestigingsmail te openen.

Wat zijn de voordelen van een Finnik profiel?

b

Met een Finnik profiel heb je toegang tot heel veel extra’s en laten we jou als eerste weten wat voor nieuwe tools, tips, en producten we ontwikkelen om jou nog meer inzicht en kennis te geven als het om auto’s gaat.

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn Finnik profiel?

b

Log in en ga naar “Mijn Profiel” rechtsboven in beeld, onder het tabje “mijn gegevens” kun je je naam, postcode en telefoonnummer aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

b

Klik op de knop inloggen en klik vervolgens op de knop “Vraag je wachtwoord” op, vul dan het e-mailadres in van je profiel en wij sturen jou een mail met daarin een link om je wachtwoord te veranderen.

Hoe waarborgt Finnik mijn privacy?

b

Wij doen onze uiterste best om de privacy van onze gebruikers te waarborgen, voor meer informatie ga naar ons Privacy Statement.

Hoe verwijder ik mijn Finnik profiel?

b

Log in en ga naar “Mijn Profiel” rechtsboven in beeld, onder het tabje “mijn gegevens” kan je via “verwijder je Finnik profiel” je profiel verwijderen. Let op, voor het verwijderen heb je je wachtwoord nodig. Na het verwijderen kun je geen reacties meer ontvangen en versturen.

Contact met Finnik

Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

b

Dan kun je het beste direct contact met ons opnemen, een algemene vraag kun je makkelijk via Twitter of Facebook stellen, een vraag over een product of een betaling kun je ook mailen of over bellen. Onze contactgegevens staan hier.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

b

Wij nemen klachten zeer serieus. Geef je klacht zo snel mogelijk telefonisch aan door. Dan proberen wij de klant zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe kan ik contact opnemen met Finnik?

b

Je kunt Finnik op 3 verschillende manieren bereiken, via Social media (Facebook en Twitter), via mail en telefonisch. Ga naar onze contact pagina voor alle details.

Wanneer kan ik Finnik bereiken?

b

Wij zijn op verschillende manieren te bereiken, kijk op onze contact pagina wanneer en hoe je ons het beste kan bereiken.